Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

Karel2002

13. 4. 2012 22:35
Šott se naprosto znemožnil

Kočí na něho může podat trestní oznámení a vyhraje.

Šott nemůže žádnému poslanci zakázat na 10 let práci poslanci, to může být dokonce klasifikováno jako zneužití pravomoce veřejného činitele (profese-poslanec neexistuje, pouze mandát...to je důkaz o Šottově naprosté neschopnosti). To vám nedošlo, když jste to tak podrobně sledoval?

Celá ta závěrečná řeč byla absurdní, protože soudce nemůže soudit politiku a vnitřní život strany, případně jiné pletichy. To je věcí voličů. On se má zabývat pouze právní stránkou věci.

Odsoudit někoho v procesu zabývajícím se pouze korupcí za falšování důkazních materiálů je podle mně šílenství. Nejprove se má vyřešit korupce a pak teprve další věci z procesu vyplývající. Takto je to míchání jablek a hrušek.

Odvolací soud vysoce pravděpodobně tyto nesmyslné rozsudky změní, jako se tomu už stalo v podobném procesu s V. Mlynářem.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

13. 4. 2012 23:38
Re: Šott se naprosto znemožnil

To určitě říkala Máňa.  Máňo - vylezte z té skříně  (no - abych máňu neurazil - její řeči asi tak nabubřele pitomé, jako tento příspěvek nebyly).

PS: Aby bylo jasno - je možné, že věci budou posouzeny obdobně, jak popisujete. Bude ovšem záležet (opět) na posouzení soudců. Tedy odborníků.  Otázku vedlejšího trestu posuzovalo mnoho právníků - odborníků. Nikdo, dokonce ani užvaněná Eliška, nevyřkl jednoznačný soud (a navíc se v hodnocení rozcházeli). Proč - protože věci rozumí.

0 0
možnosti
HW

Horace Wimp

13. 4. 2012 21:14
0 0
možnosti
JV

Jan Veselý

13. 4. 2012 21:25
Re: náhodou jsem narazil na toto, Veselej

Aha asák a trvale žije v Baku. :-)

Je to možný právní názor stejně jako je možné to, co vám bylo napsáno dole. A rozhodne to ÚS a nikdo jiný. Ani vy, ani já ani asák z Baku. Na tohle bych si rád přečetl názor ústavních právníků.

Ne hujerů jako jste vy a prezident, kteří ústavní právo znají jen od strejdy googla. :-)

0 0
možnosti
I

info.crew

13. 4. 2012 20:11
Mistrovské dílo?

0 0
možnosti
VH

Stará kára

13. 4. 2012 20:39
Re: Mistrovské dílo?

Proč otazník?

0 0
možnosti
EZ

Emiliano Zapata I

13. 4. 2012 20:11
Ne tak zcela přesné.

Škárka byl rovněž odsouzen za to, že to v podstatě na Bártu "našil". A Bárta je stejně odsouzen za uplácení, i když pouze formou půjčky.

0 0
možnosti
JV

Jan Veselý

13. 4. 2012 20:17
Re: Ne tak zcela přesné.

Tohle je asi druhý nejslabší bod po zákazu Škarkova poslancování. A to se při odvolání může ještě změnit. Odvolací soud možná půjčku jako úplatek nevyhodnotí. 

Ale to našití a pokus o podvod na soud, z toho se Škarka asi hned tak nesebere.

0 0
možnosti
HW

Horace Wimp

13. 4. 2012 19:24
Nesouhlasím. Rozsudek je jasně

protiústavní a je úplně proti podstatě demokracie, zakazovat někomu volenou funkci!

Naprosto stejná debilita, jako když vyhlašovala Dvořáková odebírání titulů na plzeňských právech:-P

sir Humprey v ilegalitě

0 0
možnosti
M

Myreček44

13. 4. 2012 19:40
Re: Nesouhlasím. Rozsudek je jasně

bylo by fér uvést, zda jste zaujatý, tedy z VV nebo z Plzně.... jinak si laskavě račte přečíst trestní zákoník - trest zákazu činnosti a ještě judikaturu... ta se teď nově tvoří a myšlenka, že lze zakázat, to co dnes bylo řečeno, není vůbec protiústavní - jen je to reakce soudní moci na nové formy zla...

1 0
možnosti
MB

MacX

13. 4. 2012 19:07
Soudce předvedl výbornou práci

Pozoruhodné je, co vyvodili ze skvělého Šottova zdůvodnění rozsudku naši přední komentátoři (Šídlo, Honzejk, atd.). Zcela v souladu s Kalouskem prohlásili, že vykresluje VV jako odpornou a slizkou stranu, aniž zvážili:

a) vnitrostranický puč Škárky a Kočí a jeho zvláště hanebné provedení byl během líčení prokázán,

b) Bártovy "výhodné" půjčky pro poslance jsou jen jinou podobou obdobných praktik v české politice, které kvetou ve všech velkých stranách. A lze předpokládat, že způsoby, jakými byli například získáváni konstruktivní poslanci ČSSD, kteří hlasovali pro vznik Topolánkovy vlády, byly zcela kriminální povahy, jenže ty se před soudce Šotta zřejmě nikdy nedostanou. No, tak konečně o nic moc nešlo, jen o pouhou vládu, že.

1 0
možnosti
M

Myreček44

13. 4. 2012 19:40
Re: Soudce předvedl výbornou práci

souhlasím, ale ta reakce nezávislých novinářů vás snad nepřekvapí, že?

0 0
možnosti
DM

EmilioX

13. 4. 2012 19:00
přemýšlející autor

Je vidět, že autor článku o věcěch přemýšlí a nepřijímá slepě informace, které by zanedlouho zas vypustil...

Kéž by bylo přemýšlejících lidí víc - lidí, kteří nečtou jen nadpisy, ale snaží se o tom, co je zajímá (a hlavně o tom, co by je MĚLO ZAJÍMAT) dovědět více.

To, kdo si co zasloužil nebo nezasloužil nemohu zatím posoudit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2697x
Soukromý podnikatel, profesí též ekonom a analytik. Po šesti letech působení v komunální politice se už nedivím téměř ničemu. Z nynější pozice vnějšího pozorovatele se tím začínám i bavit. Ale stávající vývoj mě nebaví...

Seznam rubrik